Friday, July 30, 2010

Leger vs. Arden B

When I saw Khloe Kardashian wearing this Herve Leger black and white striped dress, I was like "Daaaaayaaam Khlos!" She looked fierce in that skin-tight mini dress, waaaay better than Sophia Bush haha!
But of course, Herve Leger don't come cheap... yea $1,250 cheap! Yikes!

Thankfully, retailers for the average person like Arden B <3 sell very similar items!
This dress looks like the exaaact same dress as Khloe and Sophia's! Haaaaay.
Getcho's HERE!

Arden B Geometric Strip Dress ($49, Originally $69)

Overalls on the Come-Back?

Ran into one of Forever 21's "new arrivals" Straight Leg Denim Overalls ($25) ... and it got me thinking..
Click here to purchase!
Overalls aka Dungarees aren't for everyone but they sure was when I was in middle school and high school. Is this a fashion fopaux?? What do you think? Would you dust off your old overalls and sport this trend?

Ralph Lauren, 7 for all Mankind and ASOS have overalls in their line. Would you rock it with a pair of heels? or flat? They range from baggy to slim-fitting... How would you wear your dungarees, if you even would??!

Thursday, July 29, 2010

Urban Outfitters -- Witty T's

Hahahaha. I love these two Truly Madly Deeply Tees I ran into while surfing the Urban Outfitters site. Witty things printed on t-shirts are great!
They are both $24 and available online only!
I can relate to both shirts, but too be honest... I do tweet a lot! LOL

Sarah's Birthday Outfits

We've been M.I.A.. but we're back!
It was my 25th birthday this past week (tuesday, July 27th to be exact)!
Here are couple of outfits I wore to celebrate.
Lulu's Olive Green tiered romper, Nine West nude pumps, Bakers earrings, assortment of random bangles and my super awesome Louis Vuitton purse given to me for my birthday by my gorgeous sister, Rachel.
Rachel can ALWAYS rock a red lip and it always looks good.
my friends got me Little Mermaid balloons (my favorite Disney character!!!!) hehe I love my friends.
I'm wearing a Zara floral dress, Bakers white sandals, and H&M earrings. Yay.. ps. that right there was a Red Velvet Cheesecake (yes, it does exist) by Cheesecake Factory. OMG. delicious... tasted like heaven! LOL ;)

Wednesday, July 21, 2010

Tuesday, July 20, 2010

Shoes + Bows = Love

I'm always all for cheap thrills and good bargains... although I do at times fall for the expensive luxuries once in a while!
So, while browsing celebrity gossip websites, I saw the Mary J. Blige wearing Christian Louboutin Madame Butterfly Booties ($1,195) at the Essence Music Festival... I died!
Instant infatuation with those bows, even though they are named Madame Butterfly..

So after a little research, I found a couple similar pieces! Check em out below!
Top Left: Valentino Bow-Embellished Satin Sandal ($935) -- still God-awfully pricey! yikes
Top Right:  Harajuku Lovers Dalle Heel ($90) -- available in black, brown and red!
Middle:  Pour La Victoire Erika Sandal ($129) -- available in black and ivory. Too cute!
Bottom Left: Christian Louboutin Madame Butterfly Bootie... sigh* so beautiful...LOL


OMG, i want this shirt! So random but so cute.... plus i love me some eggs! LOL

Monday, July 19, 2010

Makeup Monday -- MAC Rodarte Collection

First a collabo with Target, now Rodarte has teamed up with MAC Cosmetics.
MAC x Rodarte is set to debut September 2010.
I'm intrigued by that multi-colored lipgloss. I can't wait to try it out :)

Nails Did -- Plaid

Essie's Perky Purple with a simple but unique plaid print.

Outfit of the Day

I apologize for the horrible quality of this picture. Haha While Nikki is out at beautiful Maui, I'm stuck at work with no partner in crime! :(
Anywho, I am wearing my "Jennifer Aniston" look at work. The blouse is from Old Navy, paired with Zara Khaki skinny pants, Old Navy cognac wedges and a Nine West belt. My accessories VERY minimal and wore my Charlotte Russe leaf necklace.

Tuesday, July 13, 2010

Strawberry Fields Forever

Being inspired by Summer and all its fun fruits, I decided to paint some strawberries on my tootsies!  I absolutely love, love, love how they turned out.  I used a couple colors from OPI's Swiss Collection.  It was a quite easy project, actually.  I first applied the red base, "Color So Hot It Berns".  Second, using a toothpick, I dotted the red nails with a yellow color by Wet & Wild.  And last, I painted the tips, almost like a french manicure design, with OPI's green, "Cucoo For This Color".  I pulled some of the green color down from the tip line, with the polish brush, to give the illusion of the leaves from the stem.  
Oh, Sooo Sweeeeeeeet!

Yay or Nay? -- Colour Block Catsuit

.......i busted up laughing when i saw this on ASOS. =X
What do you think of this FABBBBBB Aqua Colour Block Swirl Catsuit ($228)??? Yay or Nay?

I would DIE if i saw a girl rockin' this at the club! bahaha.

Friday, July 9, 2010

Yay or Nay?

I was recently on the Victoria's Secret Site and found these knee-high fringe sandals, by Colin Stuart.  The picture below portrays a "whole look" to give a better idea of how to wear these "different" sandals.  Sarah and I are still not convinced that these sandals have what it takes to make a fab outfit.  As Sarah so humorously put it, "What, is that supposed to be hair on your legs?" 
So, how about you? What are you thoughts or ideas to spruce up this sandal look?

Thursday, July 8, 2010

Trendy Thursday -- Harem Pants

It's supposed to be Trendy TUESDAY, but what the hay...
(via People)
Whitney Port, Rihanna & January Jones were spotted rockin' black and white harem pants. What do you think about this trend? Is this a must-have in your books??? 

According the People's survey.. its unanimous!
ShopBop has a variety of harem pants, if you are interested in purchasing some! They come in silk, denim, sweats... anything you can think of! I can see how they can be comfortable, but all i can think of is.... MC HAMMER! hahahaa. am I wrong here?

In this photo, Gwen is spotted wearing very harem denim pants, kinda looks like a diaper. What do you think? Yay or Nay?

Sam Edelman -- FabuLUST Heels

Just a couple shoe-candies for the day :)
"York" Platform Studded Heels (available in black, purple & leopard) - $200
"Lorissa" Peeptoe Pumps (available for pre-order) $200
"Quinly" Embellished Peeptoe Booties $200

aaaaaaah. i want em all. like i said, fabuLUST...
but you can getcho's HERE.

Tuesday, July 6, 2010

Makeup Monday -- Burberry Beauty

I love Burberry. I've always been a fan of their classic checkered prints but I'm a little uneasy about their new beauty collection (which is available for pre-order now). I feel like designer brands should try to stick to their own specialty instead of branching out to other consumer markets such as beauty or what not. That's just my opinion. But hey, who's to say Burberry Beauty won't thrive in the makeup world!
...maybe MAC will come out with purses and clothes soon! haha

Will you get anything from Burberry Beauty?

(oops, its actually Tuesday today.. hahaha)

Friday, July 2, 2010

Accessorize Me -- nOir Jewelry

Today,  my outfit was just bleh.... I just wore a v-neck t-shirt and jeans to work...but i accessorized the mother-eff out of it. :D
A whole arm of bangles from H&M, Forever 21 and Aldo Accessories, a nOir Jewerly turquoise/gold ring (my sister from another mister, Rachel, got for me a their New York sample sale, luv ya girrrrrrrl) and H&M earrings.

Rachel also got me these "Los Angeles" earrings which is also nOir jewerly! I love emmmm'.. gotta represent! hahaha. This picture was taken in Miami in the beginning of June, hence the margarita and sweaty-ness :) hahaa. Sunglasses are Dior.

I love nOir jewlery, Here are a couple items i'd lovvvvvvvve to own. *hint hint* my birthday is coming up.. hahhaha :p

Yay or Nay? -- Furry Clogs

I'll take two pairs of these GORGEOUS viking clogs (all in sarcasm)........
What do you think of these Jeffrey Campbell Dana Tan Leather Fur Bib Clog ($168)???
mmmm.... i think i give it a big fat NAY.